REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI TOWARU
Reklamacja towaru
Gdy towar zawiera wady można skorzystać z gwarancji producenta.
W przypadku wystąpienia awarii produktu, towar należy odesłać do naszej firmy wraz z wypełnionym protokółem reklamacyjnym oraz z dowodem potwierdzającym zakup.
Produkty objęte są gwarancją producenta na okres 2 lat.
- Podstawą do reklamacji, naprawy gwarancyjnej jest dowód zakupu wydawane razem z towarem(faktura VAT, oryginalny paragon).
- Reklamowany towar należy odesłać na adres siedziby firmy FHU Perfekt.
- Koszty transportu towaru odsyłanego do sprzedawcy ponosi klient.
- W przypadku uznania gwarancji i naprawy bądź wymiany towaru na nowy, koszty związane z transportem do klienta pokryte zostaną przez naszą firmę.
- W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana lub po ekspertyzie producent uzna, że towar został uszkodzony przez niepoprawny montaż bądź obsługę, koszt transportu zwrotnego spoczywać będzie na odbiorcy.
- Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem, należy bezzwłocznie powiadomić o tym pracownika sklepu internetowego poprzez email bądź telefon. Klient otrzyma dalsze instrukcje, co należy wykonać w takim przypadku.
- W przypadku niedołączenia dowodu zakupu, braku informacji o nadawcy lub braku kontaktu, reklamacja towaru może się przedłużyć lub zostać odrzucona, a towar po upływie 21 dni od daty otrzymania zostanie zutylizowany.
- Do reklamowanego towaru należy dołączyć wypełniony formularz dostępny do pobrania poniżej.
Firma jest zobowiązana ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z akceptacją roszczenia i oznacza rozpoczęcie naprawy towaru.
Ponadto w przypadku sprzedaży towarów w obrocie między przedsiębiorcami - na podstawie art. 558 $ 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz 121) - strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.
Zwroty towaru
Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie konsumentów
(nie dotyczy przedsiębiorstw dokonujących zakupu na fakturę VAT w kierunku prowadzonej działalności).
Klient sklepu on-line ma prawo zwrócić towar do sprzedawcy w ciągu 14 dni.
Warunkiem skorzystania z tego prawa jest zwrot produktu w stanie niezmienionym, tzn: produkt od chwili zakupu do momentu zwrotu nie może być w jakikolwiek sposób użytkowany, klient internetowy ma prawo obejrzeć i sprawdzić produkt w ramach tzw. zwykłego zarządu
Termin 14 dni liczony jest od daty otrzymania towaru.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art.38 pkt.3 możliwości zwrotu nie podlegają towary gdzie przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (np. przewody cięte z metra)
Kupujący w przypadku skorzystania z prawa zwrotu ma obowiązek powiadomić sprzedającego do 14 dni w formie pisemnej o chęci odstąpienia od umowy kupna i kolejne 14 dni na zwrot zakupionego towaru. Sprzedający ma 14 dni na zwrócenie pieniędzy na konto kupującego liczone od daty otrzymania zwrotu.
Towar zaleca się przesłać:
- nieużywane w oryginalnym opakowaniu
- oryginalny paragon
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
Załącznik 1. [WYKAZ PRZEDMIOTÓW WYPOSAŻENIA I CZĘŚCI WYMONTOWANYCH Z POJAZDÓW, KTÓRYCH PONOWNE UŻYCIE ZAGRAŻA BEZPIECZEŃSTWU RUCHU DROGOWEGO LUB NEGATYWNIE WPŁYWA NA ŚRODOWISKO]
Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2005 r. Nr 109, poz. 925, Nr 175, poz. 1462, Nr 179, poz. 1486 i Nr 180, poz. 1494 i 1497. Załącznik do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005 r. (poz. 1666)
WYKAZ PRZEDMIOTÓW WYPOSAŻENIA I CZĘŚCI WYMONTOWANYCH Z POJAZDÓW, KTÓRYCH PONOWNE UŻYCIE ZAGRAŻA BEZPIECZEŃSTWU RUCHU DROGOWEGO LUB NEGATYWNIE WPŁYWA NA ŚRODOWISKO
Przedmioty wyposażenia i części
- Poduszki powietrzne z aktywatorami pirotechnicznymi, jednostkami kontroli elektronicznej i czujnikami
- Klocki, szczęki hamulcowe
- Przewody i uszczelnianie układu hamulcowego
- Tłumiki układu wydechowego
- Przeguby układu kierowniczego i zawieszenia
- Fotele zintegrowane z pasami bezpieczeństwa lub poduszkami powietrznymi
- Układ blokady kierownicy
- Immobilisery wraz z transponderami sterowania elektrycznego
- Urządzenia przeciwwłamaniowe i alarmowe
- Elementy elektryczne i elektroniczne układów bezpieczeństwa jazdy (w szczególności: ABS, ASR)
- Przewody paliwowe
- Filtry jednorazowe i wkłady filtra
- Zawory recyrkulacji spalin
- Instalacje zasilania gazem silników
- Automatyczne i nieautomatyczne zestawy pasów bezpieczeństwa, łącznie z częścią pasa wykonaną z materiału, klamrami, mechanizmem służącym do zwijania pasów, aktywatorami pirotechnicznymi i mechanicznymi
- Pióra wycieraczek szyb
- Płyny eksploatacyjne, w szczególności: olej silnikowy, olej przekładniowy, olej do przekładni hydraulicznych, olej do układów hydraulicznych, płyn chłodzący, płyn odmrażający, płyn hamulcowy, płyn do układów klimatyzacyjnych
- Konwertory katalityczne (katalizatory)
- Kondensatory zawierające PCB
Zwrot towaru należy kierować do siedziby firmy na adres:
FHU "Perfekt"
ul. HANDLOWA 17a
42-262 POCZESNA

mobile: 577 342 333
pon-pt: 08:00-16:00
sob: nieczynne
Dział Handlowo-Wysyłkowy
Sklep
Firma Handlowo Usługowa Perfekt
ul. Handlowa 17a
tel: 792 550 519
list@lpg.auto.pl
Pomoc Techniczna
tel: (34) 327-46-24
Sklep Stacjonarny
ul. Jędryczki 22
41-219 Sosnowiec
tel: 792 301 555
sosnowiec@lpg.auto.pl
NIP: 5731013735
REGON: 150583241
Akceptujemy płatności:


Płatności kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
Dowiedz się więcej
Płatności i Transport