Kategorie
Sklep O Firmie Nowa Polityka Prywatności tj. RODOPolityka CookiesRegulaminSprzedaż Ratalna Płatności i Transport Download Kontakt Certyfikaty i Homologacje Reklamacje i Zwroty Dojazd
Regulamin

Regulamin

  1. W niniejszym regulaminie, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć
    • „Sprzedawca” - Firma Handlowo Usługowa Perfekt Piotr Fica z siedzibą w Poczesnej, ul. Handlowa 17a, 42-262 Poczesna. NIP 5731013735, REGON 150583241.
    • .„Sklep” - sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej https://www.lpg.auto.pl/ oraz jej podstronach.
    • „Klient” - osoba, która złożyła zamówienie na towar znajdujący się w Sklepie oraz dokonała płatności 
    • „Konsument” - osoba zdefiniowana w przepisie art. 22(1) Kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Niniejszy regulamin ma zastosowanie przy zawarciu umowy sprzedaży na terenie Polski
    w przypadku klientów zagranicznych odpowiednie regulaminy są zamieszczone w angielskiej wersji językowej strony pod adresem https://www.lpg.auto.pl/en/
  3. Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, polegających na umożliwieniu zawarcia przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu za ceny podane na odpowiednich podstronach produktów.
  4. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą handlową w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert, w związku z powyższym Sklep może zmieniać ceny towarów aż do momentu zawarcia umowy sprzedaży z klientem.
  5. Dokonanie zakupu w Sklepie równoznaczne jest z akceptacją tego regulaminu jak i regulaminów zwrotów i reklamacji oraz polityki ochrony prywatności, co jest potwierdzone akceptacją stosownych oświadczeń w procesie składania zamówienia. 
  6. Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  7. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez Konsumenta woli związania się umową sprzedaży (finalizacji zamówienia) zostanie on poinformowany o łącznej cenie zamówionych towarów wraz z podatkami, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe i wszelkich innych kosztach związanych z realizacją umowy.
  8. W przypadku wybrania przez Klienta wariantu płatności wiążącego się z dodatkowymi kosztami obsługi (np. opłata za przelew bankowy), Klient obowiązany będzie ponieść te koszty we własnym zakresie, zgodnie z tabelą opłat i prowizji podmiotu obsługującego płatności Klienta.
  9. Rabaty wprowadzone w ramach akcji promocyjnych nie sumują się z innymi promocjami.
  10. Do prawidłowego korzystania ze Sklepu niezbędne jest:
    • Komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie pozwalające na swobody dostęp do stron www
    • dostęp do internetu
    • korzystanie ze standardowej przeglądarki internetowej pozwalającej na obsługę plików cookie (więcej o zasadach wykorzystywania plików cookie przeczytasz TUTAJ )
    •  posiadanie własnego adresu email.
  11. Nie spełnianie powyższych wymogów może utrudnić lub całkowicie uniemożliwić korzystanie ze sklepu.
  12. Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
    Regulamin zwrotów i reklamacji dostępny jest pod tym adresem https://www.lpg.auto.pl/reklamacje.php
  13. Niektóre towary mogą być zakupione jedynie na podstawie indywidualnego zamówienia. Stosowna informacja będzie zamieszczona obok towaru w Sklepie.
  14. W celu zakupu towarów, o których mowa w ustępie powyższym należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub mailowo. Podstawą dla dostarczenia powyższych towarów będzie umowa zawierana indywidualnie przez Klienta ze Sprzedawcą
  15. W celu zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą klient wybiera w Sklepie towary poprzez kliknięcie ikony „dodaj do koszyka”. Towary znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych towarów, usunięcia znajdujących się tam towarów, a także rezygnacji z dokonania zakupów.
  16. Po dodaniu towarów do koszyka klient ma możliwość zmiany ilości towarów, jakie chce kupić. Wyświetlone w koszyku towary wraz z ilością i ceną stanowią jedynie ofertę.
  17. Po dodaniu do koszyka wszystkich produktów które klient chce zamówić powinien skorzystać opcji "Przejdź do realizacji" a w następnym kroku podać wszystkie niezbędne dane adresowe do wysyłki towaru jak i w razie konieczności dane do Faktury VAT, wyrazić wszystkie niezbędne zgody i akceptacje oraz wybrać metodę dostawy towaru przy czym wybranie Wysyłki za Pobraniem uniemożliwi wybranie innej metody płatności i jest równoznaczne ze złożeniem przez klienta zamówienia.
  18. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane przez klienta dane adresowe oraz koszta dodatkowe jakie mogę z tego tytułu wyniknąć.
  19. Wysokość opłat za dostawę zamówienia jest uzależniona od wagi zamówionych towarów.
  20. Gdy klient zdecyduję się na płatność inną niż za pobraniem w kolejnym etapie będzie mógł wybrać metodę płatności i z niej skorzystać, poza płatnością za pobraniem możliwa jest płatność standardowym przelewem bankowym oraz płatność szybkim transferem, portmonetkami elektronicznymi, systemem ratalnym lub kartami kredytowymi / debetowymi
  21. Płatności elektroniczne tj: szybki transfer, płatność ratalna, portmonetki elektroniczne oraz karty kredytowe / debetowe są realizowane za pomocą Systemu Dotpay
    Dotpay Sp. z o.o. ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków, Polska
  22. Gdy klient zdecyduję się zrezygnować z transakcji lub odstąpić od umowy w przypadku płatności elektronicznej za pomocą systemu Dotpay suma końcowa może być pomniejszona o poniesione koszta prowizji na rzecz firmy Dotpay Sp. z o.o.
  23. Dokonanie płatności równoznaczne jest ze złożeniem przez klienta zamówienia.
  24. Dokonanie / Potwierdzenie przez klienta złożenia zamówienia prowadzi do zawarcia umowy sprzedaży między sprzedawcą a klientem.
  25. Czas realizacji zamówienia jest zróżnicowany zależnie od towarów i jest to czas pomiędzy
    • Zaksięgowaniem pieniędzy na rachunku bankowym sprzedawcy w przypadku przedpłaty.
    • Zawarciem umowy sprzedaży w przypadku wysyłki za pobraniem lub odbioru osobistego.
  26. Aktualny status swojego zamówienia klient może sprawdzić po podaniu numeru zamówienia, roku oraz adresu email na jakie było składane zamówienie na stronie https://www.lpg.auto.pl/status.php
Zamówienia telefoniczne
mobile: 577 342 333
pon-pt: 08:00-16:00
sob: nieczynne

Dział Handlowo-Wysyłkowy
Sklep

Firma Handlowo Usługowa Perfekt
ul. Handlowa 17a
tel: 792 550 519
list@lpg.auto.pl

Sklep Stacjonarny
ul. Jędryczki 22
41-219 Sosnowiec
tel: 577 342 333
sosnowiec@lpg.auto.pl

NIP: 5731013735
REGON: 150583241

Akceptujemy płatności:




Płatności kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
Dowiedz się więcej
Płatności i Transport